2014-11-26

2. urodziny Fraszka&Books

Największym prezentem dla mnie jest to, że nie zaprzestałam prowadzenia bloga Fraszki&Books. Jednak mogę prowadzić "projekty" długoterminowe - mimo iż jest mi wiadome, że raczej, bliżej mi do "projektów" krótkoterminowych, co cechuje wszystkie osoby z tzw. "słomianym zapałem". Ci co go mają - wiedzą o czym mówię! Nie jest łatwo z tym żyć! Chociaż im jestem starsza, tym lepiej sobie z tym radzę.

Wróćmy jednak do książek. Przygotowałam chmurę tagów, która pokazuje, jakich autorów możecie na tym blogu znaleźć:


PS. Nieco statystyki: od początku 5936 wejścia, 54 postów opublikowanych, 6 postów roboczych - zgoła innych niż te, które były rok temu. A rok temu było tak: od początku 1853 wejścia, 35 postów opublikowanych, 6 postów roboczych ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz