2015-12-31

Książki przeczytane w 2015 roku

W tym roku przeczytałam 35 książek, nie jest to może jakiś wielki wyczyn, ale dla porównania rok temu przeczytałam 25 książek, czyli o 10 więcej, z czego jestem bardzo dumna i bardzo się z tego cieszę. Czytać bardzo lubię i robię to bardzo chętnie. Zazwyczaj czytam w komunikacji miejskiej, ale też w wolnych chwilach, np. w weekendy, na urlopie, podczas świąt. Gdy jestem w moim rodzinnym domu, gdzie znajduje się spora biblioteczka, a w niej książki moje i mojego rodzeństwa z dzieciństwa, nie jestem w stanie nie przeczytać choć kilku książek z cyklu o Ani z Zielonego Wzgórza - zebrałam niemal całą serię. To książki mojego dzieciństwa. Lubię do nich wracać. Prawie każdego roku zdarza mi się także wrócić do Jane Austen i jej książek. W tym roku pierwszy raz przeczytałam "Opactwo Northanger", a także po raz już chyba 7 w życiu "Dumę i uprzedzenie",  ale w następnym roku planuję przeczytać "Emmę", a to za sprawą wspaniałego postu Padmy z miasta książek pt. Dlaczego Emma nie mdleje i inne pytania. Polecam go wszystkim miłośnikom prozy Jane Austen. Ponadto ten rok, jak i poprzedni mogę okrzyknąć rokiem Guillaume Musso - w tym roku przeczytałam jego 4 książki, w tym najnowszą "cental park". Po jego lekturach mam poczucie, że New York City znam od podszewki. Może kiedyś uda mi się odwiedzić to miasto - to jedno z moich marzeń. Nie wszystkie książki z poniższej listy zrecenzowałam na tym blogu, w zasadzie chyba tylko kilka. Cóż w następnym roku postanawiam poprawę ;-) O książce ostatnio przeczytanej w tym roku Guillaume Musso "central park" opowiem Wam już w styczniu :-)



1.      Katarzyna Michalak „Sekretnik”
3.      Regina Brutt „Bóg zawsze znajdzie Ci pracę”
4.      Leszek Rum, Kasen Bahloul „Wielka sztuka parzenia herbaty”
5.      Elwood N. Chapman „Postawa życiowa Twoją najcenniejszą wartością”
6.      Jarosław Iwaszkiewicz „Opowiadania” – Panny z Wilka, Róża, Stara cegielnie i inne
7.      Jane Austen „Duma i uprzedzenie”
10.  Darien Gee “Herbaciarnia Madeline”
11.  Guillaume Musso „Kim byłbym bez Ciebie”
12.  Kasia Bulicz-Kasprzak „Nie licząc kota, czyli kolejna historia miłosna”
13.  Hanna Kowalewska „Letnia akademia uczuć”
14.  Bogna Ziembicka „Droga do Różan”
15.  L.M. Montgomery „Ania na Uniwersytecie”
16.  L.M. Montgomery „Ania z Avonlea”
18.  Jane Austin „Opactwo Northanger”
19.  Marian Izaguirre “Tamte cudowne lata”
20.  Ellen James „Na przekór miłości”
21.  Shana Galen „Jak zostać księżną”
22.  Guillaume Musso „Potem…”
23.  Sara Blaedel “Zwiastun śmierci”
24.  Emily Giffin „Coś pożyczonego”
25.  Antoni Libera „Madame”
26.  Emily Giffin „Coś niebieskiego”
27.  Regina Brett „Jesteś cudem”
28.  Nicolas Sparks „Na zakręcie”
29.  Magdalena Witkiewicz „Po prostu bądź”
30.  Izabela Frączyk „Jak u siebie”
34.  Mandy Hale „Singielka. Życie i miłość z nutką śmiałości”
35.  Guillaume Musso „central park”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz