2012-12-29

Lista przeczytanych książek 2012

Książki przeczytane w 2012:

1.      Janusz L. Wiśniewski „Bikini”
2.      Xiaolu Guo „Mały słownik chińsko-angielski dla kochanków”
3.      Sharon Owens „Zimowy ślub”
4.      Sarah Blade „Niedoręczony list”
5.      Alice Munro „Kocha, lubi, szanuje” – opowiadania
6.      Ewa Kujawska „Dom Małgorzaty”
7.      Brian Tracy „Maksimum osiągnięć”
8.      Susan Minot „Wieczór”
9.      Santa Montefiore „Smak szczęścia”
10.  Eckhart Tolle „Potęga teraźniejszości”
11.  Peter Pezzelli „Kuchnia Fransecki”
12.  Janusz Leon Wiśniewski „Łóżko” (opowiadania)
13.  Karolina Wilczyńska „Ta druga”
14.  L. M. Montgomery „Ania z Wyspy Księcia Edwarda”
15.  Gloria Goldreich „Kolacja z Anną Kareniną”
16.  Małgorzata Gutowska-Adamczyk „Mariola, moje krople...”
17.  Anna Powierza „Jak zostać sławną”
18.  Irena Matuszkiewicz „Przeklęte, zaklęte”
19.  Anna J. Szepielak „Dwór pod lipami”
20.  Izabela Pietrzyk „Babskie gadanie” (beznadziejne, nie dokończyłam)
21.  Marlena de Blasi „Tysiąc dni w Toskanii”
22.  Wiesław Myśliwski „traktat o łuskaniu fasoli”
23.  Paulo Coelho „Walkirie”
24.  Marcia Willet “Letni domek”
25.  Lew Tołstoj „Sonata Kreutzerowska”
26.  Jeffrey Gitomer „Czarna książeczka budowania kontaktów”
27.  Paulo Coelho „Nad brzegiem rzeki Piedry usiadłam i płakałam”
28.  Anna Janko „Dziewczyna z zapałkami”
29.  Jane Austen „Duma i uprzedzenie”
30.  Anna Janko „Pasja według św. Hanki”
31.  Ewa Ostrowska „Ja, pani woźna”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz